Hola Chile! - Reisverslagen van Joost - WaarBenJij.nu Hola Chile! - Reisverslagen van Joost - WaarBenJij.nu
Hola Chile!

Deze International Studies-student eindelijk goes international himself! Een halfjaar ga ik studeren, reizen en ervaren in Chili. Er valt zoveel te vertellen dat slechts een paar luisteraars niet genoeg is - dus waarom niet delen met meer mensen? De komende maanden lees je hier een deel van mijn indrukken en ervaringen in Chili!

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2015

Raadsels en Ritmes

12 Oktober 2015

Race tegen de zon

04 September 2015

De wereld daar en mijn wereld hier

05 Augustus 2015

Chilly Chili
Joost

Deze International Studies-student eindelijk goes international himself! Een halfjaar ga ik studeren, reizen en ervaren in Chili. Er valt zoveel te vertellen dat slechts een paar luisteraars niet genoeg is - dus waarom niet delen met meer mensen? De komende maanden lees je hier een deel van mijn indrukken en ervaringen in Chili!

Actief sinds 05 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3871

Voorgaande reizen:

16 Juli 2015 - 24 Januari 2016

Hola Chile!

Landen bezocht: